Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Therese Karlsson - 30 augusti 2009 20:24

Nu var det ett tag sdan jag skrev ngt. Det har varit lite körigt några dagar. Andreas har legat sjuk i feber och jag har jobbat hela helgen. Så det har varit väldigt tidiga morgonpromenader innan jobbet. Sedan har Faxen och jag varit ute och ridit en del tillsammans. Och så har det varit kvällspromenader. Dessutom så har jag som sagt jobbat en del och så finns det en del att sköta i hemmet som matlagning, städning, tvätt. Det är tur att vi har fina föräldrar och syskon som har ställt upp oh hjälpt till lite granna.  Andreas börjar känna sig bättre nu så det är väldigt skönt. 

Svärmor och Faxe var på spårkurs tillsammans i Torsdags eftersom att jag jobbade kvällen och Andreas var sjuk. Det hade gått jätte bra den här gången med så nästa gång skall de ha lagt ett provspår att testa honom på. Går det bra då så är det dags att seriöst börja fundera på när vi skall göra det riktiga provet.

Det är skönt att den här helgen är över för nu är det bara två dagars jobb kvar innan jag får lite ledigt. På Tisdag skall vi förresten ha personalfest med kräftskiva. Det skall bli hur kul som helst och alla är grymt sugna så stämningen kommer nog att bli på topp. Tur att jag är ledig på onsdag så att det inte gör något att det är "dagen efter"!

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards