Alla inlägg under april 2013

Av Therese Karlsson - 29 april 2013 12:51

Kontraster! Att kliva in genom en dörr glad, possitiv och vara så säker på att allt är som det skall bara för att en timme senare kliva ut genom samma dörr och känna sig nertrykt i skorna! Kontraster! Att tro att de små mår bra, är trygga, växer och är fulla med liv till att veta att ett litet hjärta åter är mindre. Det skulle ju inte vara så nu. Allt såg ju fantastiskt bra ut och....... Det skall det ju såklart åter göra. Bara att åka hem och lägga sig på soffan igen. Vila! Men hur 17 skall jag kunna vila mer än vad jag redan gör!?? Jag känner mig redan innan som en halv människa. En halv sambo, en halv matte en halv husägare, en halv vän och en halv mamma! Orken och energin räcker liksom inte till just nu. Vi får se..... Om 14 dagar är det dags för nytt besök! Då får vi se......

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards