Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Therese Karlsson - 2 augusti 2009 20:06

Det blev en rätt skön dag idag med. Hundarna tycker precis som vi att det är riktigt skönt att vara i stugan när det är så fint väder. Schäferkompisen Älliot kom förbi och busade loss en stund och de blev så varma att de störtade ner i sjön och drack vatten. Det blev en härlig förmidag innan det var dags för oss att åka hem igen. Det finns ju lite att ta tag i hemma i verkligheten också. Jag stack bort till hästarna och Andreas tog Faxe och gick på promenad. Vi strålade samman hemma hos mamma och pappa för att säga ett litet grattis för de har varit gifta i 29 år idag! Härligt, härligt! Minst lika många år till tack!

När det var dags för Faxe att äta var han så trött efter en helg i stugan att han inte ens orkade stå upp och äta utan låg ner med matskålen mellan frambenen. Det tar hårt på en att vara på minisemester!

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards