Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Therese Karlsson - 3 augusti 2009 19:47

Jahaja, då var det et sådant dära underbart, fantastikt helt otroligt härligt sommarväder idag igen då! REGN!!!!! Vart har sommaren tagit vägen?! Det känns som evigheter sedan solen var framme! Faxe, Andreas och jag tog en kvällspromenad längs hästsvängen. Det var faktiskt rktigt härligt ute. Kanske pga att det har regnat konstant hela dagen fram tills nu. Hästarna hade hittat ut från lösdriften och gick längst ner i hagen och betade. Det såg skönt fridfullt ut. Jag skulle kunna tillbringa ganska mycket tid med att bara sitta och titta på dem. Det ger mig ett lugn. Jag är ju rätt hetsig förövrigt så någon gång skall väl jag också lugna ner mig! Snart är det allsång på Lisseberg. Jag är ett stort fan av allsång på sommaren. Utan det är det ingen riktig sommar!

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards