Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Therese Karlsson - 18 augusti 2009 18:35

Jag har precis varit och hämtat Faxe hos min farmor. Hon blir så glad när vi ringer och vill att hon skall vara hundvakt. Andreas åkte raka vägen ner till gården efter jobbet idag. Det har kommit in ett litet högtryck så nu passar de på att slå en del av klövern som som står kvar. Pappa tröskar på förfullt så det blir många saker på en gång när de nu lovar lite fint väder igen.

För att inte Faxe skulle behöva vara själv så mycket idag så lämnade jag av honom imorse innan jobbet och hämtade honom nu när jag slutat jobba.
Det är terapi att ha hand om honom, säger Farmor. Han är så snäll att ha med att göra och han saknar oss absolut inte när vi går säger hon. När det är fint väder tar hon med honom ut på det lilla grönområdet mellan lägenheterna och bara strosar runt och pratar med folk.  -"Han charmar alla!!" säger hon.

Nä, nu skall jag och plutten gå en runda. Kanske vi tar vägen förbi gården och ser om de behöver en arbetsledare! Hihi :-)

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards