Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Therese Karlsson - 7 augusti 2009 11:58

Ibland är dagarna på jobbet lite för långsamma. Idag var det en sådan dag! Jag ville ju bara sluta så jag kunde åka efter de andra till stugan. Varje år brukar mina föräldrar och syskon med resp. åka upp dit för att fiska kräftor, sola, bada grilla och må gott. Det är så härligt att se mina annars så stressade föräldrar slappna av och njuta. I år är inget vanligt år, vädermässigt sett, och det hade ju äntligen kommit lite torka så klöver hade slagits några dagar innan så nu kämpade de på gården för att hinna bala in det innan de skulle åka. Allt gick bra men mamms och papps blev ganska sena upp så det blev en lång, mysig kväll innan vi gick och lade oss. Faxe och Cola mådde så himla gott av att ligga ute på stengången och lyssna på oss medan vi åt och drack gott och pratade på. Imorgon vaknar vi upp efter en skön och välbehövlig sovmorgon.

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards