Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Therese Karlsson - 8 augusti 2009 12:05

Och sovmorgon det blev! Siste man gick inte upp förrän lunch men då hade han inte somnat förrän efter vi hade vitjat kräftburarna den sista gången vid fem på morgonen. Så det kan väl vara okej ändå tycker jag. Alla somnade inte så sent så det blev frukost på uteplatsen efter promenad med hundaran vid typ 10-tiden skulle jag tro. Det var så härligt väder redan och vi mös. Det gjorde inget att det vindade från sjön för utan dem hade det nog varit lite för varmt.

Sedan skulle vi bada, fiska, tvätta bilarna och sola! Alla hade något på gång att göra. Faxe och Cola badade och busade runt, och rätt som det var så hittade vi Cola i rabatten. Det var tydligen jätte skönt att sitta där och spana ut över alla på tomten. Louise lade ett spår till Cola och ett till Faxe i skogen som de gick och bägge klarade det galant. Det märktes att det var ett tag sedan senast för bägge tyckte det var så otroligt roligt. Det gick fort fram. Vi han ju inte ens med i snåret så kameran runt halsen hade jag tagit med i onödan.

På kvällen kom Janne och Ulla förbi och vi hade förberett, som traditionen säger, grillspett! Så det blev en härlig buffé att plocka ifrån. Vi hade några kräftburar kvar i sjön och jag, Rickard och mamma tog på oss att kolla dem efter maten. Det hade hunnit bli mörkt så det var tur att det fanns ficklampa lätt till hands för annars hade jag verkligen inte velat sticka i händerna och känna efter i kräftor.

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards