Alla inlägg under juli 2014

Av Therese Karlsson - 19 juli 2014 10:15

Att luta sig tillbaka mot en välvd klippa och lyssna på små kluckande ljud från havet och syrsor som spelar är helt klart avslappnande. Ändå gnager en längtan i hjärtat efter de som är kvar där hemma. En skön trygghet och glädje vilar dock i att veta att de får hundra procent från de som tar hand om dem på ett så fint sätt. För tryggheten i det och för glädjen i ögonen för de som är här är jag evigt tacksam. Att ha fått möjligheten att ge Hugo allt under några dagar har varit mer än underbart men faktum är att jag ska pussa och krama i oändlighet när jag kommer hem. Tack, snälla ni, för all hjälp!

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards