Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Therese Karlsson - 16 augusti 2009 19:18

Förresten!
Svärmor ( Ja, Louise, Jag tycker om att kalla dej så ) har hittat ett super bra svampställe som vi garanterat kommer att få ha för oss själva! :-)

Av Therese Karlsson - 16 augusti 2009 18:27

Vilken dag! Det började md en lite halvrörig morgon med bockjaktspremiär. Andreas och Thomas gav sig ut till skogen allt för tidigt och jag stannade kvar hemma i sängen. Faxe och Cola förstod att något var på G så de följde med ner till köket och blev liggandes kvar på nedervåningen när de åkte iväg. Jag gick en långsväng med hundarna men det var fortfarande lite för tidigt på morgonon så när hundarna busade runt på tomten så satte jag mig i lugn och ro och åt frukost innan de andra kom hem. 

Idag var det ingen vanlig dag för idag var det Emmas dopdag. Lilla rara söta Emma var lugnet själv och sade inte ett ljud på hela tiden. Inte ens när hon skickades runt mellan alla som var bjudna till kaffet efteråt visade hon en ledsen min. Många barn var med och de var så duktiga allihop. Även fast det fanns hemskt mkt annat roligt att göra än att sitta stilla i kyrkan. Men med påhittiga föräldrar så var de lungna. Mariah och Johan satt och mös med lilla bedårande Alice i knät och goe Tim busflörtade med Andreas. Mycket välklädde lille William var super cool i röda hängslen.  

Faxen ställde vi i hundgården innan vi åkte. Han var ändå så trött efter den tidiga och konstiga morgonen. För att inte tala om allt bus han och Cola hade för sig. För första gången så såg vi honom hoppa upp på stenen som är där. Kul att se att den kommer till nytta och inte bara ligger där och är fin :-) Faxen har förresten börjat att få till rullandet riktigt bra nu. Nu behöver vi kinte hjälpa till att putta på honom när vi vill att han skall rulla. Lite mer övning så går det nog bra sedan.

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards