Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Therese Karlsson - 15 augusti 2009 21:31

Det är en rätt go känsla att släppa hästarna på nytt bete! Man riktigt ser vad härligt de tycker att det är. Till och med den gamla krakan med dåliga ben galloperade runt och sparkade bakut så det stod härliga till. Att vädret inte var det bästa det struntade de i och ganska snart stoppade de ner mularna i gräset och betade.

Nu sitter vi och väntar på Andreas pappa som skall komma över sent ikväll. Han sover över här inatt för tidigt imorgonbitti skall de sitta ute i skogen och jaga råbock. Jag hoppas att de skjuter något för då får Faxe vara med och spåra fram det! Så med lite tur så...... Men nu har kaffepannan laddats och smörgåsarna är bredda så de mesta förberedelserna är gjorda. Nu är det bara att vänta till i morgon. Nattinatti på er!

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards