Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Therese Karlsson - 9 februari 2011 07:36

Eftersom att Hugo, med sin gräsliga förkylning, sover bäst utomhus på dagarna där näsan är någorlunda ren så har anledningarna till fler promenader på dagarna blivit fler nu! Så vi traskar på. Tänk vilket underbart väder det var igår sedan. Helt fantastiskt skönt! Så kameran åkte med ut! Lite längre ner ligger några bilder från det! Imorgon blir det värre. Det hotas med aningens för mycket snö och Andreas börjar aningens för tidigt så hur skall det gå. Både Faxe måste ju ut på sin morgon promenad och helst skall väl Hugo ut också om inget drastiskt händer i hans hälsotilstånd mot det bättre! Jaja, det får bli ett senare dilemma! I väntan på det busvädret så njuter vi av den här dagen ist. En något kallare dag mot igår. Men det blir nog en fin sådan ändå! Håller tummarna för skrutten också. Stenhårt, hela dagen. Det gör så ont i hjärtat att se och höra honom kämpa så! Han är ju så öiten!!! Ge oss vår nu så allt blir lite lättare. Imorgon är det egentligen dags för baby sim igen. Vi får nog hoppa det den här veckan tyvärr men håller, som sagt,  tummarna för att det sker någon sorts mirakel så snuvan och hostan för svinner på honom. Får nog be någon av de fina som är med att ta med min badräkt hem därifrån också!!! Asch, det löser sig nog.


               


    



    

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards