Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Therese Karlsson - 7 februari 2011 15:23

Jag satsar på kvalitet och inte på kvantitet idag. Eller ja, alltså, det blir lika många promenader som vanligt, morron, middag och kväll. Men jag orkade helt enkelt inte bry mig om att det skall gå så fort som möjligt den här gången. Det blåste ju knappt inget och vi tog en lite längre runda än vanligt. Bara njöt av frisk luft! Gick förbi gården med islandshästarna och fortsatte förbi stuteriet. Luktade lite, spanade lite på håll och saknade lite! Nej, kanske inte så mycket egentligen......... Jag skulle ALDRIG hinna med att ha egen häst igen. Inte nu iallafall. Det är fullt upp på dagarna och tiden bara går ändå. Hur skulle jag hinna!?!? Däremot så måste jag erkänna att jag saknar ridturerna i skogen. Det var avslappning med kvalitet. Bara jag, hästen, skogen och så Faxen ibland då! Men, men kanske i en annan del av mitt liv. Ett senare kappitel! Vem vet!?! Tills dess får ja nöja mig med att lukta och spana lite på håll och mysa med min familj på fyra istället! Det om något är väl kvalitet!?!?! Livskvalitet!!!

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards