Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Therese Karlsson - 4 februari 2011 11:09

Inatt snöade det för fullt. Det snöade från vänster till höger. I alla fall såg det så ut när vinden låg på så starkt som den gjorde samtidigt! Det hann lägga sig ett tunt lager av snö på marken. Bara tillräckligt för  att marken skulle hinna bli vit igen och nu, nu regnar det! kontraster mina vänner. Kontraster! Men för några dagar sedan, när solen låg på mot tomten så fint och snön gnistrade, då tog jag med mig Faxe ut för att ta tillfället i akt att föreviga honom på bild. Kanske var detta en av de sista riktiga vinterdagarna för det här året! 


  



   


   


      

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards