Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Therese Karlsson - 15 mars 2010 20:27

Kan man göra ngt annat än att älska familjerna i tv serien familjen annorlunda!!!! Hur underbara är de inte! Fast att tvätten hopar sig i gigntiska högar och det är stora berg av disk i köket eller att de måste storhandla på ett sätt som får min egen storhandling att verka futtigt minimal och sedan laga mat till ett helt kompani varje dag,flera gånger per dag dessutom, trots detta och det faktum att de praktiskt taget bedriver egen dagis verksamhet i sitt eget hem (tänk er den ständiga ljudnivån) konstant så gör föräldrarna inget annat än att skrattar och ler. Hur underbart är det inte.

Tänk själv vilket oändligt kaos de står inför varje dag och de ler! Själv hade jag nog gått i däcken innan det sista barnet ens hade kommit i ordning på morgonkvisten för dagen! De bor i allt från från en trång liten lägenhet med stora drömmar om eget hus och ett tionde barn på väg till att bo på gård någon stans i skogen i lugn och ro men där de tvingats bygga en friggebod på tomten för att få plats med alla! Men det verkar trots allt inte spela någon roll om vart de befinner sig. För finns det hjärterum så finns det stjärterum och jag tycker att de är heltmakalöst fantastiska som faktiskt tar sig igenom dagen utan att bryta ihop! Länge leve storfamiljen, ELLER?!?!

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards