Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Therese Karlsson - 9 mars 2010 07:59

Igår var dent nära, Nära så at tman nästan kunde ta på den, känna den! VÅREN! Äntligen fick vi en ordentlig försmak av vad som komma skall! Mitt på dagen sken solen riktigt kraftfullt och vackert. Tillräkligt för att man skulle vara tvungen att kisa in i solen! Lilla svägerskan passade på att lapa lite sol i skydd av ett vindstilla hörn på lunchen. Snön smälte och rann ner från taken och fortsatte ner i rännorna. Bort. LÅNGT bort hoppas jag! När Faxe och jag tog vår sedvanliga morgonpromenad hörde vi fåglarna kvittra, överallt! Solen var på väg upp och när vi kom tillbaka var det redan ett par plusgrader i köksfönstret! Visserligen i solväggen så klart. Men ändå! Det var en riktigt vacker morgon som gav klar mersmak! Skall vi få en lika fin dag idag! Hoppas det! Hoppas det blir många fler sådana dagar nu!

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards