Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Therese Karlsson - 3 mars 2010 08:14

Tänk, skillnaden på att bli ett år äldre handlar om en natt och  i söndags morses blev Andreas ett år äldre! Denna gång var det 30 års strecket som passerades. Jämna år fyllda och släkten skulle komma över på kalas! Svärföräldrarna och Andreas farmor kom lite tidigare. Andreas och Thomas skulle ut i skogen och mata rådjuren och Louise skulle ta hundrana på promenad innan gästerna kom så att jag kunde fixa det sist i lugn och ro. Perfekt.


Någon timme senare stod smörgåstårtorna framme och det bildades kö till bordet.

Det var riktigt många från vår lilla släkt som dök upp vilket var riktigt härligt! Vi blev aldeles lagom många för att kunna få plats i bästa rummet vid långbord!
   
Andreas var super nöjd över uppslutningen och hade en sjukt trevlig eftermiddag!
   Jubilaren!
Efter smörgåstårtan så mumsade vi på kakor och mammas hembakade marängtårta! Dessutom fick vi hjälp av fina familjerna med att ställa iordning allt igen så vi han med en lugn mys kväll efteråt! Tack så mkt för all hjälp!

Tack så hemskt mycket till allihop som dök upp och tack för fina blommor och presenter!
  

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards