Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Therese Karlsson - 12 juni 2011 07:42

Hugo diggar loss och själv försöker jag få kroppen att vakna till liv! Jag sover ju aldrig så bra när han är iväg nattetid! Tycker det är lite obehagligt och har svårt att komma till ro. Detta är nog det bästa sättet att komma igång för den här dagen! Nu skall vi väcka Faxen. Han och husse var iväg och jagade vildsvin inatt! Ingen jaktlycka denna gång men Faxen fick åka med ifall det skule behövas en eftersökshund! Han brukar få hänga med. Ifall liksom! Nu ligger de kvar där uppe och sover. Så jag skall smyga upp och se om jag får med mig den lille ner för promenad! Dags att klappa liv i kinderna och pälsa på sig lite ytterkläder och traska iväg.

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards