Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Therese Karlsson - 2 juni 2011 08:09

Hugo springer runt i gåstolen och busar med (läs jagar) Faxe och skrattar ljudligt och vääääldigt glatt!!! Faxen springer före och gömmer sig under bordet mellan stolarna! Gissa vem av dem som har roligast?!??! :-)


 

   

 

 

     

   

 

Rätt gissat!!! Det är nog jag som har roligast trots allt, även om Hugo kiknar av skratt!!! Det blev snart omvända roller och det blev mig som Hugo jagade ist ända tills jag bytte och jagade honom ist!


 

Men Faxen är smart! När matte kommer in i köket så springer han till dörren och ber att få gå ut ist! Det är nog lite lugnare där just nu. Även om Faxen helst av allt vill vara nära oss i vanliga fall så kräver han nog sin egentid han med!! Summa sumarum så kan man konstatera att lille faxen är en väldigt tålig kille iaf! Även om Hugo kan vara lite påfrestande så vill vara med oss hela tiden så vet han med sig när det är dags att bege sig till en lugnare plats! Jag behöver aldrig vara orolig för att ngt skall gå på tok mellan dem och det är så klart väldigt skönt! Jag tror att de om ett par år kommer bli bästa kompisar ist!

Efter allt bus som Faxen fått stå ut med så var det en trött liten kille som gick och lade sig i lektältet och somnade skönt!


   

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards