Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Therese Karlsson - 5 juni 2011 11:51

Långledigt!!! Även för mig! ;-) Jajamen! Hade jag jobbat nu hade jag garanterat inte kunnat tillbringa så här många dagar tillsammans med familjen som nu! Underbart härliga dagar med sol, tallskog, vänner, familj, sjön, viltspår, fiske och hundarna så klart! Några dagar har tillbringats hos svärföräldrarna i stugan och på Lördagen tog sig några vänner en liten roadtrip upp till oss för att hälsa på. Härligt! det har verkligen varit ett par fantastiskt härliga dagar! Tänk vilken lyx att kl nio på morgonen kunna gå ut och lägga sig på bryggan för att sola! Kvalitets tid, sanna mina ord! Nu har vi bara varit hemma och packa upp och packat om. Om än i lite mindra antal väskor. Tack gode gud för takbox!!! ( Den går väldigt bra att använda även på sommaren) Bagagen blir ju full av bara vagnen och hundburen så det behövs helt enkelt mer utrymme! Nu har vi har blivit utbjudna till några vänners torp för sol, fiske, mys och grill! Kommer bli en skööööön dag. Jag känner det på mig! :-)


 


 

                                                           

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards