Alla inlägg den 18 november 2010

Av Therese Karlsson - 18 november 2010 08:25

Det är med en viss mån av glädje som jag inser att det är långt över en månad sedan jag stoppade handen i en godis påse senast! Okej, en och annan choklad bit har slingrat sig ner för min strupe och ett par bitar chips har mina tänder allt tuggat på. MEN inget sött, surt, salt eller segt har kommit förbi mina läppar! Till och med ost bågs påsen ligger kvar i skåpet oöppnad! Just DET, mina vänner, det är stort! Kan det vara så att jag gått och blivit med karaktär?!?! Hmmm, det kan aldrig vara möjligt men jag ger mig själv en liten klapp på axeln iaf!!! :-) Bäst att passa på medan jag råkar vara duktig för det är ingen som vet hur länge det varar!

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards