Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Therese Karlsson - 21 januari 2010 11:38

Jag måste erkänna en sak! Det där med städning är jukt tråkiga grejjer och helt klart ett nödvändigt ont! Men det skall göras och det är bara att ta tg i sakerna så det blir färdigt någon gång! Men jag skall tala om att Faxe tycker att det är 1000 gånger mer spännande med städningen än jag. Han följer mig runt, runt, runt från rum till rum där jag går med den färglada dammvippan. ja, nu är det ju inte städningen han tycker är roligast utan det är snarare den färgglada vippan som rör sig så lustigt. Han försöker komma åt den så fort den är på rätt höjd och när han inte får ta den så gör han en pirruet på golvet och följer efter mig för att se om det inte kommer något bättre tillfälle att hugga tag i den. När dammningen är färdig och jag sätter mig här vid datorn så lade jag vippan brevid mig på bordet. Faxe ger ifrån sig ett skall och lägger huvudet i knät på mig. Jaja tänker jag det kan ju inte varaså farligt om han får nosa lite på den.
   Han blir själaglad och snurrar runt i nya piruetter på golvet med vippan i munnen och skakar den. DÖD!!!!!! Han får bara ha den i någon sekund innan jag tar den igen. Men det räckte för att stilla nyfikenheten den här gången. Efteråt lade han sig ner på golvet och vilade ist. Det är ju tur att det är någon här som tycker att vippan är kul! 

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards