Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Therese Karlsson - 7 januari 2010 11:22

Ett litet bakslag för Faxen idag! Även om han nästan verkade frisk igår så har han rosslat och hostat lite mer idag igen. Lillen är jätte frustrerad för han får bara gå korta svängar i trädgården nu för att inte bli kall och inte få en massa kall luft i lungorna. Det blir inte alls några lång promenader nu och absolut inget bus i nysnön som fallit. Han gör sina små försök så fort han kommer utanför dörren. Rakt upp i snön föratt busa och sticka ner nosen i det härliga vita. Men elaka husse och matte drar snabbt in honom igen och han vankar av och an inne och piper. -"Jag vill ju vara ute nu". Säger han.

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards