Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Therese Karlsson - 20 januari 2010 09:25

Mitt i all lågkonjunktur så finns det trots all glimtar av ljus! En del glimtar blir til ljusstrålar och en del strålar blir till blixtar. Igår ringde de från Colourex i Levene och undrade om lillebror kunde komma och jobba i år igen. Så på måndag morgon börjar han! Gissa om han blev lycklig.  Det både blixtrade och dundrade! Nu har han jobb till Augusti i alla fall! Skönt!
  

Idag blev det en ordentlig sovmorgon. Så nu skall jag gå och väcka min hund som blev kvar i sängen och se om det inte kan vara dags för en morgonpromenad nu! Han kan vara en värre sjusovare än matte ju! Det får nog bli att gå förbi hästarna och sedan ner till gården och hälsa på en sväng! När jag tittar ut genom fönstret så ser jag att Faxe fått dambesök. Vi som hade tänkt att gå och besöka henne!
  

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards