Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

Som vanligt igen!

Av Therese Karlsson - 13 februari 2010 16:47

Äntligen är allt som vanligt igen! Både hussen och hunden har kommit hem igen efter ett par dagar i stugan. Faxe mötte mig i dörren när jag kom hem från jobbet och står nu med nosen i matskålen och Andreas skottar tak! Full rulle på honom så allt är precis som vanligt! Dessutom så möttes jag av en trevlig syn på köksbordet också! Andreas som aldrig brukar vilja fira något och som inte är så där speciellt romantisk av sig hade redan fixat presenten för morgondagen!


Puss på dej min älskling! :-) Du slutar aldrig att förvåna! Älskar dej massor!
  

 
 
Ingen bild

Tanya

13 februari 2010 19:41

Ohlala vad fint! Egentligen så firar jag inte sådana där dagar som du vet men nu blev jag faktiskt lite sugen på att få lite fin choklad jag med :) Och lite blommor! Spännande att se om N mot för modan hittar på nåt. Kram på dig

 
sara

sara

14 februari 2010 15:49

ja fick ge henke sin allahjärtans dag precent i natt. de blev en spyhink jämte sängen å en illamående kille:P hehe så vi skippar att fira denna dag. men i kväll ska ja fira me carro å spela bingolotto:D hehe

http://www.fisfis.bloggagratis.se

 
sara

sara

14 februari 2010 15:51

va mysigt. ja tror han e ganska lycklig just nu me. när han vänta på något väldigt specielt:D hihi. kan säga att henke e väldigt glad över de å glad för eran skull. å de ja ja me.

http://www.fisfis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Karlsson - 3 december 2014 23:11

Ta vara på tiden säger alla. Det går så fort och kommer aldrig mer igen! Jo tack! Det känns om en evighet sedan som jag var så där flodhäst-stor och hade ont för att minisarna knödde neråt allt för tidigt. Nu är de redan ganska stora, ja det är d...

Av Therese Karlsson - 1 september 2014 08:47

Ja, jag vet att det blir bättre när jag åkt därifrån! Ja, jag vet att det är bara att ringa om jag orolig. Men jag inte orolig för att det inte ska bli bättre när åkt. Faktum att det är fruktansvärt att stå på andra sidan fönstret och försöka skrat...

Av Therese Karlsson - 26 augusti 2014 20:11

Efter att ha gått omkring inomhus hela dagen kändes en promenad i solen som ett måste! Jag kopplar upp Faxe samtidigt som jag rullar en klubba runt, runt i munnen! Det är mycket tankar nu! Mycket som behöver redas ut och en grym huvudvärk att bota. D...

Av Therese Karlsson - 11 augusti 2014 21:10


Ett år går så fort och nu är du redan fyra! Vad hände med tiden och vem kan lära mig att stoppa den Jag skulle kunna ge vad som helst för att kunna det just nu! Du har fått stå ut med så mkt under det senaste året och det är inte alltid lätt att vara...

Av Therese Karlsson - 19 juli 2014 10:15


Att luta sig tillbaka mot en välvd klippa och lyssna på små kluckande ljud från havet och syrsor som spelar är helt klart avslappnande. Ändå gnager en längtan i hjärtat efter de som är kvar där hemma. En skön trygghet och glädje vilar dock i att ve...

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards