Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Therese Karlsson - 23 februari 2010 07:33

Jag vaknade tidigt idag! Men inte för att jag kännde mig pigg, utvilad och full av energi! Nja, kanske snarare för att näsan talar om för mig att "om du inte sätter dej upp väldigt snart så får du inget syre till hjärta och hjärna". Så jag pallrar mig upp ur sängen eftersom att det är lite för tidigt att dra i mig näsdroppar redan. Gör jag det nu så är jag ju täpt redan innan lunch ju! Så jag sätter mig vid den här dumburksvarianten och tuggar på ett äpple. Lite tidsfördriv i sittande ställning innan det är dags att spraya näsan så att jag kan gå och lägga mig ner igen! Sköterskan på sjukrvårdsrådgivningen ville ju att jag skulle befinna mig i sittande possition så mycket så möjligt så att bronkiten inte skulle vandra ner i lungorna och ge mig lunginflamation. Tyngdlagen kunde visst se till att så skedde om jag låg ner för mycket!

Och se på tusan; utomhus snöar det igen och är härligt uppfriskande tio minusgrader. Känns det igen från de senaste veckorna kanske?

Men inte är väl jag bitter inte!?!   

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards