Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Therese Karlsson - 30 juli 2009 20:05

När jag kom hem från jobbet så var det bara att byta om och åka raka vägen till hästarna. Mocka, byta vatten, nya saltstenarna på plats och lite allmänt pyssel. Molnen blev bara mörkare och mörkare och kom lite onödigt nära tyckte jag så jag hoppade in i bilen igen och skyndade mig hem. Maten var framdukad och vi skyndade oss att äta. Kanske vi skulle hinna gå en sväng med Faxe innan det kom regn. Men icke då! Regnet hade inte tänkt att skona oss så det var bara att leta fram Faxes regnoverall och börja pälsa på honom den. Han tycker verkligen inte om den. Får han en liten möjlighet att göra ta till flykt innan den är på så tar han den! Han skjuter rygg som en katt och blir stel som en pinne. Efter lite tråklande så var den iallafall på och Andreas hade fått fram sina kläder. Jag slapp den här gången! Söta älskade Andreas tog på sig det så plockade jag undan efter maten. Nu är det lite packande som gäller för vi skall åka en liten sväng till stugan någon gång under helgen så det är bäst att vara färdig med den biten när vi bestämmer oss för att åka. regnet spelade oss ett spratt för Andreas och Faxen hade inte mer än gått iväg så höll det helt plötsligt upp fast himlen var lika mörk. Typiskt kan man säga. Regnkläder är som sagt inte favoritplagget i vår familj så de hade nog gärna sluppit dem.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards