Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Therese Karlsson - 23 juli 2009 20:12

Det har verkligen regnat precis hela dagen. Det är tur att man arbetar innomhus sådana här dagar. Men lagom till kvällen närjag skulle sluta så lugnade det ner sig för att sedan sluta helt. Jag andas in den friska luften och funderar på vad jag skall hitta på nu. Andreas och Faxen är i stugan och det är lite tomt i huset. Jag bestämmer mig för att ta med mig kameran ut och fota av husen lite. Jag har så länge tänkt göa det för jag har bara kort från i vintras med en massa snö så nu var det dags för nya. Det är en väldig massa fukt i luften så det blir inte direkt några härliga sommarbilder. Sedan tar jag bilen (jag kände mig lite lat) och kameran bort till hästarna för att göra samma sak där. De vill inte direkt stå stilla och possera för det är väldigt mycket blinningar och små flugor som irriterar så de tar snabbaste vägen in i lösdriften istället. Där är det både svalt och blinningsfritt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards