Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Therese Karlsson - 22 juli 2009 20:42

Det har hänt ganska mycket idag. Mina svärföräldrar kom över idag med Cola. Andreas och hans far satte in den efterlänktade hundluckan i dörren in i garaget. Det var väldigt skönt att det blev gjort. Men som med alla vackra alster som görs så måste det ibland få värka fram. Så även här. Faxe tyckte det var lite konstig men med en uppbunden lucka och lite korv som muta så hoppade han snart igenom. Nu kommer bara nästa utmaning. att lära sig att putta upp luckan när den är stängd. Men det är nog bara att forsätta att träna. Jag trodde nästan inte att han skulle komma igenom luckan alls för den såg ju så liten ut. Men  det var inga bekymmer.

Sedan packade Andreas och hans far ijop sina saker och tog med Faxe till ett vildsvinshägn. Jag var sjukt nervös för jag tycker att det verkar så läskigt och jag har sjuk respekt för de där bestarna. Det gick bra som tur var men det var en nagelbitare för mig. Jag har skrivit mer om detta på villarosa.se under fliken Faxe

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards