Alla inlägg den 17 december 2009

Av Therese Karlsson - 17 december 2009 11:22

Vaknade upp till en teperatur av 8 minus! Usch! Faxe fick ta på sig sitt täcke idag och sedan gick vi iväg en långpromenad. Stannade till vid hästarna på vägen hem, täckade dem för att sedan släppa ut dem. De har fått vara instängda i lösdriften ett par nätter nu när det har varit så kallt. Sedan gick vi hemåt igen. När vi stängde grinden till trädgården så tog jag av täcket av Faxe och sedan var det fullfart. Han sög tag i min vante jag lagt på marken medans jag tog av honom kopplet och sprang i väg med den i munnen. Tänk vad kul en vante kan vara!         Här nedan kommer, kanske lite för många bilder av en stunds bus i snön.   
            
                                 
Efteråt ar det hemskt skönt att få kura ihop sig på en hög av  mjuka badlakan som inte riktigt hade kommit hela vägen till tvättstugan än från badrummet på ovanvåningen.   Slarviga matte!
    

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards