Alla inlägg den 14 december 2009

Av Therese Karlsson - 14 december 2009 20:26

Sitter och skriver julkort nu! Igentligen tycker jag att det är skit tråkigt att skriva dem. Dessutom tycker jag nog att det är ett komersiellt jippo det med som så mycket annat runt olika högtider. Samtidigt är det lite mysigt att få och få skicka en liten "jag kommer ihåg dej och tycker om dej" hälsning! Det värsta är ju om man faktiskt då glömmer någon. Det är som vanligt bara brottom när något skall bli gjort och då är minnet inte alltid med mig. Men nu är sista frimärket påklistrat. Hoppas nu bara att de kommer fram innan julafton!


Längtan till själva julafton är stor och nu är det inte långt kvar tills dess. Det skall bli så härligt att få sitta ner och umgås med nära och kära och äta god mat. Det är det jag tycker bäst om med julafton. Att man äntligen får, och tar sig tid att sitta ner och bara umgås med varandra och prata, prata, prata, prata. Och att MYSA vid granen med en liten kopp rykande glögg och hembakade pepparkakor. 

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards