Alla inlägg den 5 december 2009

Av Therese Karlsson - 5 december 2009 18:16

Nu är det äntligen helg! Va tänker ni nog då?! NU?! Det är ju lördag kväll. Det har ju varit helg i ett dygn nu. Minst! Visst, det låter ju härligt för er som tänker så. Det är ett tecken på avslappning och ledighet! Själv har jag jobbat idag och bara varit hemma i ett par timmar. Nu står potatis grytan och puttrar på spisen. Vi gjorde det lätt för oss och köpte färdiggrillade kyckling klubbor! En sådan där SUPER bra färdigskuren sallad vid namn "Grekisk" sallad som innehåller en massa gottigheter. Färdig att bara hälla upp i en skål. Till det blev det en påse med färdig bearneisås. Rydbergs gourmet variant. Så det enda vi behöver göra är att steka på lite potatis och hälla upp det andra i små skålar! Sjukt gott, sjukt enkelt och sjukt mycket LATHET över denna måltid!!! Men det står jag för! Imorgon skall vi dessutom på julbord med famljerna så då blir det inte mkt mat lagat då heller!

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards