Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Therese Karlsson - 6 mars 2011 10:16

Plockade fram något idag som var gammalt och glömt. "Blåste bort dammet" och tog mig lite tid att sitta ner en stund. Det väckte mycket känslor och jag kännde det som en gång fanns, rädsla, ångest, längtan, tårar och LYCKA! Tänk vad mycket man skall gå igenom här i livet för att bli lite starkare och kaxigare i sig själv. Det finns inget ont som inte för något gott med sig. Efter detta följde en stor och gigantisk lycka. Men nu, nu slår jag ihop det gamla igen. Stänger, låser, glömmer och sväljer nyckeln igen. För nu. Tills nästa gång det är dags att gräva i det gamla igen. Ibland behövs en påminnelse för att uppskatta! Finns det något i mitt liv just nu som det är överflöd av så är det trots allt av just LYCKA!

Av Therese Karlsson - 6 mars 2011 07:29

En helt ny värld av spännande saker var det ja........


    


  


Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards