Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Therese Karlsson - 4 mars 2011 07:06

Hundarna lämnar vi hemma. De har ju varandra och kan vara hemma själva en stund. Efter våra promenader så kan de ändå behöva vila lite och kommer troligtvis sova hela tiden vi är borta. Vi sätter in Hugo i baksätet och Louise hoppar in brevid. Hugo sov så bra på middagsluren att han inte han äta innan vi skulle åka. tanken är att Louise skall mata honom på vägen. Skall man på babysim så måste man ju vara både utvilad och mätt i magen. Det ser ut som om vi kommer att kunna lösa bägge delarna i dag. Jag sätter nyckeln i tändningen och vrider om. Min blick börjar söka sig uppåt mot rutan men stannar på halva vägen. Min blick fastnar på något och det var varken energidryck, kaffe, cola eller någon annan flaska eller burk som brukar få följa med från en förfest till ett uteställe! Nej det var Hugos vällingflaska jag fick span på! Jag skrattar lite för mig själv och tänker att nog är man småbarnsmorsa alltid! :-)


   


  

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards