Alla inlägg den 28 april 2010

Av Therese Karlsson - 28 april 2010 07:08

Och så var det lilla löpmonstret Herr "Gnäll och skäll" tillbaka! Detta moster ändrar den annars så lille söta Faxemannen till hans raka motsatts! Istället för att ligga kvar och sova som den sjusovare Faxe är så har han redan varit vaken ett par timmar och vankat bort och fram! Efter lite vankande så antog jag att han var kissenödig och ville ut! Visst ville han det men förmodligen mest för att det luktar så gott där ute! Efter det övergick vankandet i lite gnällande och om han blir riktigt frustrerad över att matte inte lyssnar på honom och släpper ut honom till paradisets dofter så ger han ifrån sig ett litet skall också!
   
Sedan satte han sig på stolen vid fönstret och sjöng en stilla serenad i en entonig ylande klang! Go morron på dejockså sade jag till honom och gav till slut upp och släpte ut honom.
  
Så nu står han vid vägen i riktning mot gården där de gudomliga dofterna förmodligen kommer ifrån! Stackars lilla hjärtat!!!
  
Det är nog inte lätt när lusten tränger på! :-) I dag skall vi åka in en sväng till byn så då får han lite annat att tänka på och så hoppas vi att vindarna med dess doft har vänt åt annat håll tills vi kommer hem igen!
  

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards