Alla inlägg den 4 april 2010

Av Therese Karlsson - 4 april 2010 14:37

Värmepannan gäckar mig igen och eftersom att jag inte direkt är någon rörmockare själv så leder just nu pannan med typ 15-0! Den stänger av sig och jag sätter igång den, pannan stänger av sig och jag sätter igång den igen........
 Jag vet inte om jag tycker att det är någon speciellt rolig lek det här! Dessutom avskyr jag att ringa och störa folk som egentligen är lediga men desperat som jag är så sitter jag just nu och väntar på samtal från en riktig rörmockare! Stackars honom som tydligen inte får vara ledig ens på påskedan!

Av Therese Karlsson - 4 april 2010 10:58

Påskafton! En helt fantastisk dag och kväll! Lunchen åt vi i trädgårdsmöblerna om kom ut i en hast! 20 grader i solväggen! Fantastiskt! På kvällen åkte vi till Jenny och Edwin för en knytkalas kväll! Det blev ett ordentligt buffe bord att plocka ifrån när alla hade dukat upp sina bidrag!
  

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards