Alla inlägg den 14 april 2010

Av Therese Karlsson - 14 april 2010 18:15

Nu har kreativa Kickie på villarosa lagt upp ett fint inlägg med mina bilder och min text på www.villarosa.se under Faxes flik! Spana gärna om ni har lite tid över!

Av Therese Karlsson - 14 april 2010 17:46

Tänk att man redan har hunnit bli så gammal!!!!! Härom veckan kom det en lapp från trafikstyrelsen att det var dags att förnya körkortet! Ojdå, 10 år var redan gångna! Tänk vad fort det går! Men idag när jag ändå hade ett par ärenden till Lidköping så passade jag på att smita in på en ateljé för att få saken gjord! Det är ju en typisk sådan där sak som bara inte blir gjord! Dessutom är det ju så att jag kanske inte vill vänta för länge heller med att ta kortet för än så länge har jag inte lagt på mig så många kilon och inte vill jag väl ha ett körkort i tio år till som jag har så där tjocka kinder som man får när man är gravid!!! 

Ja nu kanske det här kommer som en nyhet för några samtidigt som det vid det här laget är gammal skåpsmat för andra!  Men i mitten på Augusti kommer det en liten mini Agduhr till världen! Spännande och sjukt häftigt! Jag har inte tänkt att häva ur mig en massa om detta varken på Facebook eller här på bloggen! Kanske mest för att det inte finns så mkt att säga heller när jag nu mår och har mått så bra hela tiden fram tills nu! Men jag har passat på att införskaffa mig ett par nya arbetsbyxor i rätt modell och färg! Dessa passar min kroppsform betydligt bättre än de jag har använt fram tills nu! Så med det var ärende nummer två för dagen avklarat!

Sedan passade jag på att införskaffa pesent till lilla mamma som fyller år i dagarna och som vi skall ner och kalasa hos till helgen! Och så var ärende nummer tre avklarat! Dessutom hade jag en liten lista på lös The att avhandla åt mor. Den lilla listan blev snabbt mkt längre eftersom att jag hade fått fria händer att köpa till någon mer härlig smak jag kunde hitta! Amalias fröjd heter den söta butiken med det STORA sortimentet av härligt lös the! Med det var ärende nummer fyra i hamn! Så en timme efter jag hade anlänt till stan satt jag i bilen på väg hem igen! Skönt när det flyter på som det skall! Ja, ett sista stop på Mc driven hann jag med också. Eftersom att jag hade slarvat med frukosten så var det ett rent nödvändigt stopp!

Sedan har jag och Faxen bara tagit det lungt hela eftermiddagen! Han i skuggan och jag i solen eftersom att det har varit ett helt fantastiskt vår väder idag! När Andreas kom  hem så hjälpte han mig att åka till hästarna med ny klöver och foderpotatis och nu är grillen tänd och på G!!!!! Så nu kan vi passa på att njuta av en fin kväll också!

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards