Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Therese Karlsson - 4 oktober 2009 09:52

Vi vaknade upp till en riktigt ruskig hstdag! Blåst och regn och det ordentligt också! Jag tog en liten morgonpromenad med Faxe och Andreas okte till skogen och grejjade vid tornen! Sedan tog jag tag i storstädningen och Andreas tog hand om det rådjur han sköt förra söndagen! Sedan åt vi lite middag och jag flyttade hästarna till aka till vinterhagen.


Sedan skjutsade jag iväg Andreas till Henkan för pappa fest! Han och Josse fick ju lilla Emma för några månader och nu skulle grabbarna träffas för en riktig manlig pappafest! De åkte iväg och sköt olika varianter på pistol och sedan var det bastukväll för hela slanten. Allihop var nog väldigt nöjda efteråt. Jag vet att Andreas var det iallfall när jag hämtade hem honom inatt!

  

Medan de hade pappafest så tittade Josse över hit med lilla Emma och Jenny passade också på att komma förbi.

  

Det blev en hel del tjejsnack, skratt och lite sentimental gråt! Hur roligt som helst. Efter mat och björnbärspaj så ladade  vi i tvsoffan och lille Faxen fick en hopvikt filt brevid Emmas och de vilade tillsammans en stund!

  

När hon var mätt och belåten somnade hon hos mamma som seda bäddade in henne på täcket och den lilla stördes inte ett smack av något annat! Lilla Emma är så fruktansvärt redig och harmonisk och det är väl inte konstigt med sådana fina toppen föräldrar som hon har! Hon sussade på och gnydde inte ens när Josse plockade upp henne för att

sätta henne i bilbarnstolen när det  var dags att åka hem. 

  

Lille Faxen fick en lugn vilodag igår för det märktes på honom att han var ganska trött efter gårdagen. Vi var bara ute på ett  lite kortare rastnings rundor och sedan tog han det lungt däremellan! Han jobbade ju på så bra på fredagen så det tog nog lite på krafterna!

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards