Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Therese Karlsson - 12 juni 2010 08:16

Efter regn kommer solsken. Yeah, right!! Efter ett par dagars ösregn så tittade faktiskt solen fram en liten sväng. Jag såg det allt mellan ribborna på persiennen när jag vände mig om i sängen. Men det var alldeles för tidigt att gå upp då så jag somnade om. Det man nu kan höra är hur det viner runt husknuten. Shit vad det blåser i träden idag! :-) Tror att det får bli en inne dag! Förutom promenaderna med faxe så klart!

Nu har Kickie uppdaterat Faxes sida på www.villarosa.se. Dessutom funderar jag på vilken hundklubb som är komunens bästa för jag är sjukt sugen på att köra en Rallylydnads kurs med Faxe! Nu när jag inte har någon ridhäst längre så kan det ju vara läge att testa på detta. Det ser så sjukt roligt ut och jag har varit sugen på det ett tag så nu kanske det kan passa sig snart. Antar att det får bli till hösten tyvärr. Då skall han ju ut och jaga med husse så det hade varit lämpligare att hålla på med sådant här nu på våren/sommaren. dela upp göromålen lite lixom. Asch, jag får helt enkelt kolla upp detta lite. Plan A är att ta reda på vilken hundklubb jag skall gå med i. Vi är jumedlemmar i en i Falköping nu pga av jaktlydnaden och spårträningen men det känns som om jag borde kunna hitta någon bra på närmare håll! Tar gärna emot tips där!

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards