Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Therese Karlsson - 5 maj 2011 16:06

 


Nu har jag bestämt mig för att lägga ner saxen för den här gånge. Den här lilla fröken petimeter (läs Therése) blir liksom aldrig riktigt helt nöjd så nu är det nog bara att lägga ner ändå! Jag har ju trots allt världens finaste hund även om inte domaren ser saker på samma sätt som jag! :-) Lidköping här kommer vi!! Laddade och redo!!!!




   


   




   

Av Therese Karlsson - 5 maj 2011 10:32

 


För tillfället är jag nog varken pessimist eller opptimist. Det lutar snarare åt REALIST! På lördag morgon kl 09,00 hittar ni oss i Lidköpings nya arena. Förhoppningsvis svävandes fram över golvet i ring 13!!! ;-) Jag är nog varken dum eller naiv. Jag vet att vi är allt för otränade i sådana här sammanhang för att tro att det skall plockas hem några storvinster. Visst har vi lagt ner en massa jobb men den korta intensiva period vi har tränat nu räcker knappast hela vägen ut! Det känns lite som fakta trots allt. Vad jag önskar utav dagen är att vi skall få en skojig och spännande dag med åtminstonde ett bra skriftligt omdömme. Jag säger vi för team Faxe består, för dagen, av mig, Marie och Sara!!! Skall bli så kul att göra detta tillsammans med två fina flickor som nästan tycker lika mycket om Faxen som jag gör! Jag började som sagt att trimma till Faxen lite till igår efter Kristinas samtal. Jag har en tendens till att klippa lite för mycket ibland så jag vågade inte köra färdigt igår kväll speciellt eftersom att John Blund dessutom börjat kasta grus i mina ögon. Men jag är en bit på väg. Så nu sätter jag mina saxar lite på spel och går ALL IN i eftermiddag med det lilla extra finliret! Men än så länge ser lille Faxen ut så här.... En bra början skulle jag kunna tro iaf även om jag har en del jobb kvar på halspartit......... :-)


     

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards