Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Therese Karlsson - 4 maj 2011 21:31

Plötsligt händer det!!!! :-)


Ikväll var ett sådant tillfälle. Kristina på Irish Bushmills slog mig en signal. Hon tog sig tid och ringde för att ge mig lite tips på sådant hon lagt märke till. Inte för att jag hade bett henne utan bara för att hon kännde att hon kunde och ville!! VA!!! Helt fantastiskt. Så, förutom en trevlig pratstund, så lyssnade jag, tog in och skred till verket. Vette tusan om jag inte hajjade det också!! :-) Jag fick låta saxen jobba och tror nog att det blev rätt bra!! Faxe var mindre nöjd för att bli upptvingad på trimbord i denna lite sena timme. Jag hade ju lovat honom att vi var färdiga nu och att han skulle få vila från detta ståhej fram till Lördag. Tyvärr för honom så blev jag tvungen att svika det löftet. Ville ju pröva medan jag mindes vad jag precis lärt.


Det är baske mig inte vanligt att någon tar sig tid (utan motkrav) för just tid är ju en solklar bristvara och jag är super tacksam! Det känns mycket bättre nu så återigen TACK!!! Jag ser helheten! Detaljerna på det som Kickie på Villarosa egentligen lärt mig men som fallit bort någonstanns på vägen! Jag såg det Kristina såg men jag visste helt enkelt inte hur jag skulle hantera det. Förrän nu! Tack för att du tog dig tid, Krisitna! På min väg mot utställnigs"debuten" (första gången jag tar det på allvar) så har jag haft tur att ha bra människor runt mig som delar med sig av sin kunskap. Kickie och Kristina är VERKLIGEN två av dem!

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards