Alla inlägg den 27 april 2011

Av Therese Karlsson - 27 april 2011 17:43

Jag sprang upp en hel älgfamilj när jag var ute och lade spår. Herregud vad liten man känner sig när man står 10 meter från pappa älg. Kändes ganska skönt att han ganska snabbt valde att följa efter resten av familjen. Vart är kameran när man behöver den:-) 


   

Så när spåret var lagt gick jag hem och berättade för Andreas att det kan hända att det blir en liten utmaning för Faxen när de lite senare ikväll skall gå spåret tillsammans. ;-) Genast sade han att han skulle ta med sig kameran och gå ut till skogs på en liten spanar promenix. Han behövde inte ta många kliv in i skogen på andra sidan vägen innan även han körde upp familjen Älg! Denna gång var kameran som sagt med och de fastnade på bild om än lite suddigt. Vi får se hur det går för lille Faxen sedan. Om de kör upp lilla familjen ytterlgare en gång eller ej......


   

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards