Alla inlägg den 6 april 2011

Av Therese Karlsson - 6 april 2011 07:28

Jajamen! Nu var premiären avklarad. Igår fick Hugo följa med mig och handla en liten snabbis. Första gången han är med inne i butiken. Jag skulle ju inte ha så mycket och tänkte att jag skulle bära både honom och de artiklar jag skulle ha. Men när jag kom innanför dörren så mindes jag vad jag tidigare sett andra mammor göra och hur kul de barnen verkar ha tyckt att det var så ja, varför inte!


 


Han satt helt still i korgen. Han hade ju fullt upp med att se sig omkring! Och så var det ju så många av mina arbetskamrater att hälsa på! :-) Han satt där hur bra som helst! Dessutom så var det ju så kul när jag körde korgen i slalom på golvet så han hann inte med att bli rastlös!


   

Dessutom började han sitt kundkorgsrace med en väldigt djup diskussion tillsammans med Sonja också! :-) Klart att det inte kunde bli tråkigt då md det mötet i bagaget. 

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards