Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Therese Karlsson - 23 januari 2014 09:04

Alla mindre smickrande saker man kan komma på hos en hemma-mamma var jag igår! Hål på ena strumpan, osminkade, sleten, mannens mysiga och goa luvtröja, mindre nytvättat hår och en och annan barnmatsfläck på byxorna men jag skulle ju bara in till byn för några sjukt snabba ärenden och sen hem. Dessutom var det ju dö-brottom. Jag hade verkligen inte tid att fixa mig ngt så jag slängde på mig Andreas snowboard jacka, drog ett par svart vindbyxor över mysisarna och tryckte mössan så långt ner över öronen som det bara gick. Sedan susade jag iväg.

Rastgården med Faxe, till Ica och handla, hem till en familj som köpt ett babygym av mig och sedan bort till verkstan där Anna Karin mötte upp. Tyckte det var lite konstigt att hon inte ville ha in bilen direkt men visst stressad som jag var och med snälla svärmor väntandes för att köra hem mig så ville jag inte uppehålla ngn utan började lasta ur allt ur bilen.
Utan att jag såg dem kom Anna och Emelie och drog en bindel över ögonen på mig. Den chock jag fick då var inte så liten kan jag säga!!!! Jag hade verkligen inte anat ngt alls.

Så bar det iväg till Ica där jag nu fick testa en massa test-smink. Blev otroligt vackert! Verkligen! Mycket vackra färger. Mkt rosa och lila sedan på med illgrön onepice, tiara och slöja. (Undrar vems stackars mormor som nu inte har ngn gardin i sitt fönster längre). Sedan iväg till lidköping för fantastiskt god mat, bowling och besök hos föredetta chefen! Fantastiska människor som släpper in 20 galna tjejer så här en onsdagskväll!

Tack alla som tog sig tid att komma för min skull igår! Tack för alla skratt och för att ni är Ni! Ni är fantastiska! Tack till man och svärmor som tog hand om barnen så jag kunde slappna av! Puss och kram

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards