Alla inlägg den 23 september 2012

Av Therese Karlsson - 23 september 2012 13:40

Inte bara Hugo sover middag i detta hus. Så gör även en nöjd liten vovve vid min sida i soffan! Han småvovvar lite och springer i sömnen. Jag får passa mig för rätt som det är tar han ut kliven och därmed fotar till migi sidan med bakbenen! Gullvovven min!


 


Det känns som en sådan där skön söndag när alla måsten är ganska små och inte allt för akuta. Eller också är det helt enkelt så att vi väljer att ta söndag istället och bara är. Vi får se hur eftermiddagen utvecklar sig! och tills dess passar jag på att jonglera grytor och stekpannor på spisen. Tanken var att Hugo skulle få vara med mig och klena med köttbullssmeten men han vägrade. :-) Gullungen! Eftersom jag tycker att persilja gifter sig så utmärkt till vilt så går jag all in med smaksättaren i både älgfärsen och gräddsåsen!  Hoppas övriga familjen samtycker nu bara!       


 

Stiftelsen håller en minikoncert i i mitt kök, såsen puttrar ihop och doftar fantastiskt, Hugo akompanjerar med ett väldigt brummande när han kör runt med sin traktor runt mina fötter och sambon slår en signal till en vän för att se hur dagens jaktövning har gått och regnet strilar fint ner utanför mitt fönster. Sköna, lugna, härliga, underbara Söndag!

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards