Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Therese Karlsson - 26 augusti 2012 19:14

Tacka vet jag dem som man vet vart man har här i livet! ♥ De som delar ens intressen. De som inte delar dem men som verkligen förstår dem ändå. De som alltid funnits där och som alltid kommer att finnas där. De som intresserar sig för mitt liv och de som vet, så gott som, allt om mig. De som stöttar och glädjer. Ni som delar glädje/lyckotårar och tårar av frustration. De som säger; vad kul det var men vi saknade dej ist för Vad kul det var, du missade någpt! Nya vänner, nygammla vänner gamla vänner. De som man ser för sällan och de som man har turen att få träffa ofta! Jag tror ni vet vilka jag menar, ni som jag vet att jag alltid kan räkna med och er som jag älskar så mycket! Tur att ni finns i mitt liv! Jag är så himla glad för det, för er! Ni är lycka! 

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards