Direktlänk till inlägg 14 augusti 2010

Mammas mirakel

Av Therese Karlsson - 14 augusti 2010 17:46

Mammas och pappas mirakel har äntligen kommit till oss! Torsdagen den 12

/8 kl 20,18 kom han så till oss! 51 cm lång och 3460 gram tung! Förutom lite gulsot är han alldeles underbart perfekt och har verkligen visat upp sig från sin bästa sida! Lugn och inte alls speciellt ledsen någonsin så vi kan vara stolta, nöjda och LYCKLIGA!!!! Skulle han bli ett kolikbarn så är det de här dagarna vi får komma ihåg!!
    
På BB bara några timmar gammal!
  
I baby skyddet och på hemfärd!!!

 
 
Ingen bild

Caroline

14 augusti 2010 21:08

Vilken liten guldklimp ni fått!!! visst är det ett mirakel med dessa små söta bebisar!! Helt underbart...NJUT och ta hand om varandra. Kram

 
Ingen bild

Carro K

14 augusti 2010 23:22

Herregud sicken going!! STORT GRATTIS till er!!!! Kram kram kram

 
Mariah

Mariah

15 augusti 2010 08:45

Underbara lille kotte! Ni är lyckligt lottade. En fullt frisk liten knodd har ni med er hemma nu!! Föreberedelserna får nu äntligen komma till användning! Sängen, vagnen alla nytvättade mjuka kläder!!! va underbart. Jag längtar efter att få träffa denna nya lilla varelse som är här för att stanna!! han är så fin =) Njut av varenda sekund nu, ta vara på alla tillfällen. Bona om er och bli en familj på riktigt nu. När är värda det bästa och bet bästa har ni nu!!!
Puss

http://www.nydagnyamojligheter.blogspot.com

 
sara

sara

15 augusti 2010 10:18

grattis ännu en gång. de e verkligen ett mirakel. man kan inte föreställa sig att något så vackert har legat i nåns mage. de e så underbart att se hur vi igentligen fungerar å e skapta att kunna göra en sån sak. finns inga ord för hur fint de e. lycka till nu å ta hand om er allihop. kram kram

http://fisfis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Bloggläsaren

15 augusti 2010 19:28

GRATTIS GRATTIS igen!! Vilken go plutt ni har fått att älska och ta hand om.(han ser ut att vara lik pappa?) Önskar er en härlig tid famöver med nya upplevelser varje dag. Ta hand om er så hörs vi. KRAM.

 
Ingen bild

Allans Flock

15 augusti 2010 21:43

Hej!!
Grattis, Grattis, Grattis... Gud va söt han är..
Njut nu av varje stund..
Kramar Camilla & Jörgen med familj

 
Tanya

Tanya

18 augusti 2010 14:10

Åh, så söt liten människa!! Härligt att han är frisk och att ni mår bra. Njut av tillvaron och livet. Massa kramar

http://molnmamman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Karlsson - 3 december 2014 23:11

Ta vara på tiden säger alla. Det går så fort och kommer aldrig mer igen! Jo tack! Det känns om en evighet sedan som jag var så där flodhäst-stor och hade ont för att minisarna knödde neråt allt för tidigt. Nu är de redan ganska stora, ja det är d...

Av Therese Karlsson - 1 september 2014 08:47

Ja, jag vet att det blir bättre när jag åkt därifrån! Ja, jag vet att det är bara att ringa om jag orolig. Men jag inte orolig för att det inte ska bli bättre när åkt. Faktum att det är fruktansvärt att stå på andra sidan fönstret och försöka skrat...

Av Therese Karlsson - 26 augusti 2014 20:11

Efter att ha gått omkring inomhus hela dagen kändes en promenad i solen som ett måste! Jag kopplar upp Faxe samtidigt som jag rullar en klubba runt, runt i munnen! Det är mycket tankar nu! Mycket som behöver redas ut och en grym huvudvärk att bota. D...

Av Therese Karlsson - 11 augusti 2014 21:10


Ett år går så fort och nu är du redan fyra! Vad hände med tiden och vem kan lära mig att stoppa den Jag skulle kunna ge vad som helst för att kunna det just nu! Du har fått stå ut med så mkt under det senaste året och det är inte alltid lätt att vara...

Av Therese Karlsson - 19 juli 2014 10:15


Att luta sig tillbaka mot en välvd klippa och lyssna på små kluckande ljud från havet och syrsor som spelar är helt klart avslappnande. Ändå gnager en längtan i hjärtat efter de som är kvar där hemma. En skön trygghet och glädje vilar dock i att ve...

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards