Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Therese Karlsson - 16 oktober 2012 08:53

Igår slutade jag tidigt och fick möjlighet att njuta av en riktigt härlig eftermiddag tillsammans med mina hjärtan. Luften var klar, frisk och fullkomligt njutbar. Jag passade på att ta en kort skogspromenad för att andas in löv, mossa träd och doften av våt bark. Det finns inget så själarenande som en härlig skogspromenad och med mig hade jag ju den bästa och mest trogna av alla promenadkompisar.

Idag när jag nycklar av bilen utanför jobbet är det grått, trist och mulnare än mulet samtidigt som regnet står som spön i backen. Det är höst, kontrasternas årstid och jag kan ju inte låta bli att faktiskt gilla tanken på att jobba bort de flesta av dagens timmar. Innomhus! ;)

Presentation


Var dag har något nytt fantastiskt att ge. Det gäller bara att ta vara på det och se skönheten i livet! Vad vore mitt liv utan min otroliga sambo, min familj, vännerna, mitt hem och vår hund?! Det finns så mycket underbart i mitt liv att vara tacksam för

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards